FOXYчат: МС Шурік про Луцьк, клуби, діджеїв та роботу МС

МС Шурік або ж Сашко Брутальний – це доволі відома персона у клубній сфері західної України. Його проект Funky Brutals, до якого також входить діджей Soodnik, один з найпопулярніших клубних дуетів Львівщини.

Про те, як працюється ведучим у нічних клубах, про особливості нічного життя, старт кар’єри, колег з Луцька та ще багато цікавого Сашко розповів у FOXYчат для NMJ.

Для початку розкажи про себе, як давно працюєш у клубній сфері?

Працюю МС вже майже 10 років. Починав з DJ Богданом, одним з найстарших та найдосвідченіших діджеїв. Зараз працюю у дуеті разом з Юрою DJ Soodnik, вже років 5, певно, разом. Починали грати у Львові у клубі Fassion разом з DJ Богданом, тоді дуже повезло, бо це – один з кращих клубів у Львові.

Чому вирішив бути саме МС, а не DJ?

Працювати в клубі – це був легкий заробіток. Я тоді ще викладав в університеті, часом приходили мої студентки, я їм безкоштовно ставив пісні, а вони нікому не казали, що я тут працюю. Я артист розмовного жанру. Люблю говорити, тому й вирішив стати ведучим. Часто їздив з хлопцями, які грали КВН, вчився у них.

Зараз маєш ще якусь роботу?

Так, відкрив свою програмістську фірму, рекламую ігри для мобільних телефонів.

Ти працюєш у проекті, так зручніше, ніж одному?

Мені так, якщо діджей має свій унікальний стиль – то його можуть запрошувати кругом, а ми граємо звичайні треки, які хочуть чути «фіфочки» на каблуках. Тому ми працюємо дуетом, бо так ми запам’ятовуємося краще.

Що найважливіше у роботі ведучого в нічному клубі?

Треба вміти тримати публіку і не матюкатися в мікрофон. А якщо матюкатися, то в точку. Чому брутальний дует? Бо я один з засновників КБМ – клубу брутальних мужчин. Це паблік Вконтакті, одна з найбільших спільнот в Україні. Брутальних – тому що тоді писали анекдоти з матюками, говорили про те, що всі боялися сказати публічно. Звідси й назва дуету – Funky Brutals. Але в мікрофон ми матюкаємося дуже рідко.

Які фішки використовуєш, щоб тримати публіку?

Минулого року на Пасху в Moloko розбив чуваку яйце на голові. Оголосив конкурс від ведучого, приз – коктейль. Я розказав, в чому полягатиме суть конкурсу, якийсь чоловік погодився. Було весело. Він стояв, а я втирав-втирав йому те яйце в голову. Він був в ейфорії.

Чим вимірюється крутість і популярність дуету, МС або діджея?

Гонораром.

А якщо гонорар хороший, але виступ буває тільки раз в місяць?

Все одно, є ж люди, які за це заплатять. І це добре.

А може все ж популярніший той, який має 3 виїзди на тиждень, наприклад?

Тут важко сказати однозначно. Люди мають вміти продавати свою музику. Два діджеї можуть грати з однієї папки. Під одного люди будуть танцювати і відриватися, під іншого – ні. У вас в Луцьку є Женя Шок, який під іменем Revolium виступає в масці з діодними екранами. Він, певно, за виступ бере в двічі більше, ніж я. У нас також прописаний райдер – технічний і побутовий. Але часто його не читають. А от в Жені райдер читають обов’язково, бо він великий і складний. І не важливо, що він буде грати, бо в нього кльова подача. Я можу бути крутішим тільки,  якщо я медійне лице. Якщо я знімуся в одному кліпі гурту Mozgi, то буду приїжджати в клуби за 500 доларів.

В яких клубах у Луцьку виступав твій дует?

У нас є фішка. Якщо ми працюємо в одному клубі в місті, то не працюємо в іншому. Тому в Луцьку ми граємо лише в Hollywood.

Як вас сприймає луцька публіка?

Зараз в Луцьку буваємо рідше, раз в півроку приїжджаємо десь. У вас є PoP Maniaсs, а ми, по суті,  їх конкуренти, бо так само граємо попсу в різних подачах.

Кого з Луцьких DJ та МС можете виділити?

PoP Maniaсs  і арт-директора Hollywood – DJ Strayder. Також  МС Ясень, але мені не подобається, що він говорить російською.

Ти говориш про досвід, і про те, що не грав би у дуеті з молодим діджеєм. А якщо тебе запросять виступити в клубі одного, без твого діджея, то ти відмовишся грати з резидентом, якому 22, наприклад?

Зі Strayder’ом зіграв би. З Шоком теж. І хотів би попрацювати в Sky Bar. Заклад мене пре.

Як в голову приходять фрази, які використовуєш в клубах?

Це все досвід. Спочатку лажав. Повторювався, було таке, що в одному клубі назвав його іншим. Стрьомно, коли позаду за пояс тебе тримає власник. І думаєш тоді, що з 2 поверху падати боляче. Важливо не матюкатися, є курси ораторського мистецтва, театральні гуртки. Треба зайняти свою фішку і мати рівень допустимого на сцені.

До скількох років плануєш бути МС?

Вже закругляюся. Вже пішов стенд ап. В клубі людина може працювати довго. Є МС, яким до 40. Отак можна. А потім приходять малі і демпінгують ціни. Все змінюється.